bts world

bts world

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۸
    @_@
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۸
    @_@
محبوب ترین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۸
    @_@
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۸/۰۵/۰۸
    @_@
آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۹۸، ۰۰:۱۸ - ** RBE **
    عه
  • ۱۱ شهریور ۹۸، ۰۷:۱۴ - 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
    جررررر
نویسندگان

*~* سلام

سلام. خوبید؟یبخشیدا من چون تازه امد کسی رو نمیشناسم پس میشه خودتونو معرفی کنید ممنون میشم البته اگه دوس دارید ^~^

  • bts world

نظرات  (۵۰)

گروه داریم با بچه ه گفتم شاید بیا تو هم

پاسخ:
اها

ککک والا چ معنی داره شوهر مردم هعییییییی

کککک...میگما زهرا خانوم یا بیشتر باهم دوست باشیم...این جدیدا رو من هیچ نمیشناسم ک ککک

میگما هنگ اوت داری؟

پاسخ:
ککک
حتماا
از چه نظر؟_؟

راستی بایسمم که معلومه ککک...چیمی

پاسخ:
بلههه

عروسی هم که بگفت عروسی منو همسری بود بفکرم......

اگه نبوده تا برم دعوا ککک

پاسخ:
اهان نمیدونم~
 او فکرکنم قضیه ناموسی شد ککک

سلام...هانیه.....خرم اباد.....17....انسانی ککک

دیگه چ بگویم برات....اها یه همسریم دارم ک اون بالا ها نظر داده اسمش RBEعخش منه اون کککک

پاسخ:
سلام هانیه جون از اشنایت خوشبختم^^

بللله افتخار اشنایشونو داشتیم~

سلااااممممممم  خوفیییی؟؟؟؟

مننننن محدثه ام 

17سالمه بایسم جینه 

منو گوگولی و مونی صدام میکنند تو هر چی دوست داشتی صدام کن 

خیلیییییی خوش اومدییییییییییی آرمییییییی گلللللل😊😊😊😊😊😊

اگه میشه تو هم خودتو معرفی کنی 

بایست کیه؟؟؟

 

 

پاسخ:
سلااام مممنون
منم زهرام15 سالمه 
 و تهیونگ بایسمه
مرسییییییی مونی جون
از اشنابت خوشبختم^^~

_neonie_ 

یه کم خیالم از دانشگاهم راحت بشه حتما کمکت میکنم💜💜💜

پاسخ:
ممنون

باشه پس موفق باشی ^^~

نه خب راستش توی سایت کسی نیستم !!!! 

یه پیج توی اینستاگرام دارم فقط !

مرسی بابت تبریک~~~ 

پاسخ:
حالا اگه خواستی سایت من در خدمت شماست ^^
اسم پیجت چیه ؟
خواهش ^*^

نه خب راستش توی سایت کسی نیستم !!!! 

یه پیج توی اینستاگرام دارم فقط !

مرسی بابت تبریک~~~ 

سلام ~~~

من به نظرم پیر اینجام😂😂 ۱۹ ساله میباشم البته تا دو س روز دیگه!

از اواخر ۲۰۱۴ اوایل ۲۰۱۵ آرمی میباشم :)))

اسمم نگین ولی خب همه نئون میگن منم باهاش راحتم😁

یه کاوریست و تئوری دربیار و ادیتور و نویسنده و همه‌چی دون برا فندومم!!! 

 

پاسخ:
سلام نىون جون از اشنایت خوشبختم
تولدت پیشا پیش مبارککککک~*^*~
وای خوش بحال ما پس^^
الان تو سایت کسی کار میکنی؟
سلام من روشنام
مهر 14 سالم میشه و میرم هشتم
همدانم. 
بایسم کوکیه
من نسا پنگا ایو
پاسخ:
سلام روشنا جون از اشنایت خوشبختم ^^
خوبی؟
نمیدونم چی صدات کنم خیلی دیر جواب دا م ببخشید نیومدم سایت میانه^^
پاسخ:
اهان باش^^

نه بابا راحت باش هروقت خواستی جواب بده ^^~
منم بایستم تهیونگه^*^

پاسخ:
اوهم*^*
حالا چی دوس داری صدام کنی ؟
اخه نمیدونم چی صدات کنم بایستت کیه؟
پاسخ:
تهیونگ*_*
 اجازه هست؟من چی میتونم صدات کنم؟😂
من ابان که بیاد ۱۴ سالم میشه بایستمم تهیونگه ۲۰ ابان به دنیا اومدم !☺
پاسخ:
هرچی دوس داری ^^
منم دی میشم 16 
سلام بنده نیکا میباشم😹
  از اشناییت خوشبقتممم
  
پاسخ:
سلام نیکا جون خوبی؟
منم از اشنایت خوشبختم^^
  • 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
  • عرررررررر 
    خو نسبتت چیھ؟
    من گرل فرندشم^^تو زنش باش

    پاسخ:
    حتما من که از خدامه زنش باشم *~*
  • 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
  • سلامتی 😁اند یو؟
    من ته لاورمااااا😍
    پاسخ:
    منم خوبم

    منم ته لاورممم *~*
  • 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
  • یاسمنم
    متولد1*12*82
    دھم تجربی.تهران 
    پاسخ:
    سلام یاسمن از اشنایت خوشبختم ^_^

    خوبی ؟_؟

    اکی بیبی


    گود لاک

    پاسخ:
    ^^~

    میگما پست نمیزاری


    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    الان زیاد وارد نیستم چطوری پست بزارم #_# بعد با گوشی سخت
    میخوام وای فامونو به کامپیوتر وصل کنم بعد میزارم
    سلااااااااام زهرا جونی🤗🤗🤗اسم من ملیناست ولی بیشتر مخفف می کنن بهم میگن ملی یا مل توام هر جور راحتی صدام کن من ۱۵ سالمه و بایسم کوکیه و در تهران سکونت دارم😉😊😁 از آشناییت هم خوشبختم💕
    پاسخ:
    سلام ملینا جونی منم از اشنایت خوشبختم خوبی*^*

    نمیدونم


    چون ریاضی رشته باحالی همه ارمیا هم باحالن میرن ریاضی


    دلیل قانع کننده نبود



    بود

    پاسخ:
    بعله بعله خیلی قانع کننده بود ^^~
    چخبر خوبی

    های گایز


    منم ریاضی میخونم


    هم سنی هم رشته ای سونبه دوتاتونم


    لاولیاااااااااااااا

    پاسخ:
    *_* واو چه باحال 

    چرا همه رشته ریاضی میرن ؟؟
    میدونم کجاس تو الان بیداری؟ آیا؟ 
    پاسخ:
    شرمنده خوابم برد #_#
    اع راست میگی. مدرسه شما کجا؟_؟
    دوس ندارم به کسی بگم رشتمو😐







































































































































    شوخی کردم بابا مگه رمز گاوصندوقه😂 رشتم ریاضیه☺️
    تو کدوم مدرسه ای؟ 
    پاسخ:
    واو پس بچه درس خونی^^~

    اگه اشتباه نگم مجاهد
    نه بابا عروسی چی حالا آشنا تر شدیم بهت میگم قضیه چیه😂 آها راستی ما باغستانیم🙂
    پاسخ:
    اهان باش^~^
    اع منم مدرسم اونجاس امسال ^^

    راستی رشتت چیه؟؟

    خوبم مرسی


    هیچ تو وبا میگردم

    پاسخ:
    خداروشکر^^

    اهان

    سلام


    من کنجکاو


    واقعا عروسیشه؟؟



    چطوری زهرا جون؟




    پاسخ:
    سلااام خوبم تو خوبی ؟چخبر ؟

    منم نمیدونم والا @_@

    فکر کنم ی عروسی افتادیم~^^~

    عه فهمیدم اسمو سنتو😂😂😂😂 زهرایی 15 سالته🙂 زهرا جان هم سنیم که😍 تازه منم شهریارم☺️ تو کجای شهریاری؟ 
    پاسخ:
     من نواب شما ؟؟
    سلام برشما با هزاران بوسه آشنایی😙
    بنده دختری مبینا نام هستم 15 سالم است که به زودی و به لطف خدای متعال می‌رویم در 16 🙂 اسمم که میبینی آر بی آیه مخفف ربات بی احساسه😅دوستام ربات صدام میکنن😐 یکی هم جدیدا بهم میگه چَکِنی😐 به معنی پرحرف به زبون خودشون😂 دوس داریَم با تو بِآشنایَم پس نامت را به من بوگو و بوگو چند سالت است اگر مشکلی نَوَداری😂 اگه باهم دوس شدیم تو رو هم عروسیم دعوت موکونم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂به زودی عروسیمه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    سلام مبینا خوشبختم از اشنایت
    واقعا عروسیته؟؟؟  ؟~؟
  • pishul ^^jikook5813
  • منتظره پستایه خفنت از پسرامون هستم^^
    پاسخ:
    حتما عریزم
  • pishul ^^jikook5813
  • چشمت بی بلا عزیزم^^
    پاسخ:
    *^*
  • pishul ^^jikook5813
  • ^-^
  • pishul ^^jikook5813
  • اینجا اکثرن بزرگتر از خودشونو اونی صدا می کنن نه نونا
    توهم رات باش نمی خواد نونا صدام کنی مثله همه پیشول صدام کن اینجوری بهتره ^^
    اره پس چی حتمن رو کمکم حساب کن ^^
    پاسخ:
    اهان چشم پیشول جونم
  • pishul ^^jikook5813
  • انیوووووووووو
    منم پیشولم
    17 ساله
    جیمین لاور
    اسمه واقعیمم محدثه ^^
    اسمه وبت با اسمه من یکیه زهرااااییییی ^^
    خوشوقتم از اشناییت ^^
    امیدوارم چینگوهایه خوفی شیم برا همدیگه و هر کمکی در مورد وب و گذاشتن چیزی خواستی تا جایی که بتونم کمکت می کنمو در خدمتم^^

    پاسخ:
    انیووو نونا خوشبختم 
    منم امیدوارم دوستای خوبی بشیم 
    پس رو کمکت حساب میکنم چینگو جوننم *^*

    عشق جان منظورم حال شما چطور است بود؟؟؟


    چرا لبو لوچت اینجوریه تهیونگ لاور ک خوفه به قول یاسی هوو همیم

    پاسخ:
    خخ اهان ممنون منم خوبم 
    بخاطر اینکه خیلی خوبه اینطوریه لب لوچم
    از ذوق زیااد~^_^~

    قربانت شوما؟؟؟

    پاسخ:
    اسم منم زهراست
    15سالمه
    بایس منم تهیونگه *~*

    سلام من فاطمم بایسمم تهیونگه

    18 سالمه عشقول خوشبختم

    پاسخ:
    سلام فاطمه جون منم از اشنایت خوشبختم
    خوبی؟؟
    متاسفانه آره اما میرم کلاس هفتم😏😑
    اوومم خب وبای دیگرو دیدی از کدومشون خوشت اومد☺☺
    پاسخ:
    واو پس باید خوب درس بخونی این سه سالو
    خودم که دوست دارم درمورد همه چی بزارم ولی خوب زیاد وارد نیستم T_T
    نه بابا 14 سال که زیاده از اون کمتر
    اومممم خب هر وقت فکراتو کردی بگو شاید بتونم یکم کمکت کنم
    پاسخ:
    12؟؟
    باشه گلم
    ولی دوس دارم نظرتو بدونم که وب درمورد چی باشه 
  • kiute- ARMY-nosayebe
  • نه من میخوام اقتصاد دان شم
    دکتر شدن الویت دوممه ....
    بابامم از تجربی اقتصاد خوند الا دکتراشو داره
    پاسخ:
    واوو چه باحال 
    موفق باشی~^_^~
    حالا که سنتو گفتی منم میگم من دونسنگ همم خیلی من کوچولوام دیگه خودت حدس بزن
    پاسخ:
    14یا 13؟؟؟
    یه سوال اوممم میخوای وبتو در چه مورد بزنی؟؟
    پاسخ:
    فعلا نمیدومم هنوز شک دارم (هرچی که بتونم میزارم)
  • kiute- ARMY-nosayebe
  • اوخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییی
    من منطقه 19 هستم 
    تقریبا نزدیکیم
    خوش به حالت عجب رشته ای رفتی
    پاسخ:
    اره خخ
     رشته شما هم خیلی خوبه
     دکتر میخوای بشی دیگه؟؟

  • kiute- ARMY-nosayebe
  • اومووووووووووو پس دونسنگمی....
    من رشته ام تجربیه شوما؟
    زیستگاهمم تهرانه:)))))
    پاسخ:
    یسس نونا *~*
    منم میرم گرافیک کامپیوتر
    زیستگاه منم شهریار#_#
  • kiute- ARMY-nosayebe
  • من خوبم فدات شم 16 سالمه دارم میرم 11 ام
    شما چی؟
    پاسخ:
    منم 15سالمه دارم میرم 10ام  چه رشته میری؟؟
    سلام اسم من آناست.عاشق بی تی اس و بلک پینک و توایس ام.
    بایستم تهیونگه و کوکی و جیمینم داداشامن
    پاسخ:
    سلاام خیلی خوشبختم . میشه سنتو بگی البته اگه دوس داری 
  • kiute- ARMY-nosayebe
  • سلاممممممم جیگر اسم من نسیبه است بهم کیوت وددی میگن
    نامجون لاور خفنم 
    حال و احوال؟
    پاسخ:
    سلام نسیبه جون خوشبختم .خوبم شما خوبی؟؟
    سلاااام اسم من بهار اما بهم میگن لیسا هم آرمیم هم بلینک اما فن کلابم در مورد بلک پینکه چون هیچ فن کلابی نداره و منم طرفدار صد آتیشه شون هستم خب و تو؟؟
    پاسخ:
    سلااام اسم منم زهراست 15سالمه خوشحالم باهات اشناشدم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی