bts world

bts world

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۸
    @_@
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۸
    @_@
محبوب ترین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۸
    @_@
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۸/۰۵/۰۸
    @_@
آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۹۸، ۰۰:۱۸ - ** RBE **
    عه
  • ۱۱ شهریور ۹۸، ۰۷:۱۴ - 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
    جررررر
نویسندگان

suga lovely

امیدوارم خوشتون بیاد*~*

  • bts world

نظرات  (۷)

لایک😍

پاسخ:
ممنونن^^

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

*.*

پاسخ:
^^~

http://koreanlovestar.blog.ir/post/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-Rookie-king

البته خودت فک کنم تو این وبلاگ عضوی اسم برنامش روکی کینگه توی وبلاگ جیسوگ این لباس شوگا هم فک کنم مربوط به قسمت آخره نمیدونم یادم نیس ولی برنامش خیلی خوبه به علاوه شوگا تو این برنامه وی و جین و آر ام هم لباس دخترا رو میپوشن آها راستی کوکی هم میپوشه تازه تو این برنامه وی و جیهوپ همو... میبوسن😂😂😂😂😂

پاسخ:
مرسییییییییی
اهان باشه
میبوسنننن😲😙😂
واییی خدا من امشب باید برم دانلود کنم اینو°^°

آره اونو دیدم اسمشم یونجی بود ولی این لباسش ربطی به اون نداره الان بهش لینکشو میدم بصبر

پاسخ:
ممنوننن😘😊

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر چرا اینکارو با من میکنی عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر در ضمن اون عکسه که لباس دخترونه تنشه ربطی به نمایش اینا نداره لباس دخترا رو پوشیده چون وقتی داشتن بازی میکردن کارت بد شانسی افتاده بهش☹️ اگه اون برنامه رو ندیدی بهم بگو تا یه لینک بدم بری دانش کنی خیلی خوبه

دیگه با قلب من بازی نکن😭😭😭😭😭😭😭عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

پاسخ:
 عررررررررررررررر اره لینکشو بدههههههههه*~*
منظورم تو یکی از قسمت ها بی تی اس ران بود که شوگا نقش دختر افتاد به اون اشاره کردم

پس چرا تو یکی از عکسا لباس دختر تنشه ..

اولش خودم حدس زدم پسره ولی بخاطر همون عکس بود پرسیدم ؟!

 

پاسخ:
اهان 
اخه تو بعضی از برنامه هاشون کاسپلی میکنن
یامثلا نمایش اجرا میکنن لباس دخترونه میپوشن

این الان پسره  یا دختر؟

پاسخ:
پسر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی